Zápasy SK Pedagog - od 14.11. do 15.11.2015
MČR SŽ 14.11.2015 9:00 | ||||||
SK Pedagog ČB | ![]() |
2:1 | ![]() |
HBC Prachatice |
Extraliga SD 14.11.2015 11:00 | ||||||
SK Pedagog ČB | ![]() |
5:1 | ![]() |
HBC Olymp J.Hradec
|
2.NHBL - Muži 14.11.2015 15:00 | ||||||
HC ŠD Písek | ![]() |
1:4 | ![]() |
SK Pedagog ČB |
Podrobnosti k zápasům jsou převzaty ze serveru www.hokejbal-jih.cz. Autoři článků: Petr Kaše, Pavel Kortus a Barbora Smudková
Muži - II.NHbL
HC Švantlův Dvůr Písek - SK Pedagog České Budějovice 1:4 (0:1,1:1,0:2)
Pedagog v Písku potvrdil roli favorita, zaznamenal jedenácté vítězství z dosavadních dvanácti utkání a posunul se do čela tabulky. Českobudějovický celek nakročil za vítězstvím již v první části, kdy se prosadil jednou. Ve druhé třetině přidali hosté další branku, Švantlák odpověděl trefou svého nejproduktivnějšího hráče Zdeňka Vážného, jenž se trefil ve vlastním oslabení. V závěrečné periodě Pedagog své vítězství definitivně pojistil dalšími dvěma brankami a veze si z Písku tři body.
SD - Extraliga
SK Pedagog České Budějovice – TJ HBC Olymp Jindřichův Hradec 5:1 (1:1, 3:0, 1:0)
Zápas mezi Pedagogem a Olympem byl zprvu vyrovnaný. První třetina skončila smírně 1:1 a vše bylo ještě otevřené. V druhé periodě se ale ke svému dostali domácí a třemi góly odskočili Olympu. Když Českobudějovičtí přidali v poslední patnáctiminutovce ještě jednu branku, jejich výhra 5:1 byla na světě.
SŽ - MČR
SK Pedagog České Budějovice – HBC Prachatice 2:1 (2:1, 0:0, 0:0)
V sobotu se proti sobě opět postavili soupeři z Budějovic a Prachatic. Utkání zahájili lépe hosté, první zásah proletěl za záda Filipa Stankaye. Domácí inkasovaná branka postrčila, a tak už v desáté minutě vyrovnal Krajánek, dvě minuty poté vytvořili slibnou šanci Patrik Stankay s Kovaříkem. Tu nakonec do branky dopravil Chudomel a poslal Pedagog do vedení 2:1. V dalších třetinách sehrály týmy vyrovnanou bitvu a po bezgólové druhé části bylo prioritou domácích vedení udržet. Výkony obou brankářů nakonec další zvraty zhatily, Pedagog tak zvítězil 2:1.